Home Klachtenprocedure

Heb jij een klacht?

Misschien ben je niet tevreden over onze dienstverlening. Laat het dan alsjeblieft weten. Het geeft ons de kans om misverstanden de wereld uit te helpen en fouten te herstellen. Lees hier hoe we jou kunnen helpen met een klacht.

Klachten van cliënten

Ben je cliënt van Wender? Ga dan gerust het gesprek aan met je begeleider of het hoofd van de locatie. Vaak klaart een gesprek de lucht en komen jullie samen tot een oplossing.

Lukt dit niet? Dan kun je terecht bij de klachtenadviseur. Deze oordeelt niet, maar overlegt met jou hoe het probleem kan worden opgelost. Misschien is het belangrijk om de klacht eerst duidelijk te verwoorden of wil je informatie over eventuele vervolgstappen. Uiteraard behandelt de klachtenadviseur jouw informatie vertrouwelijk.

Onze klachtenadviseurs

Ben je cliënt en kom je er zelf niet uit met je begeleider of het locatiehoofd? Neem dan contact op met onze klachtenadviseurs:

Sabrina Westra of Nanne Andringa
Oostergoweg 1-d
8911 MA Leeuwarden
Telefoonnummer: 088 – 066 30 00

Lees hier onze volledige klachtenprocedure

Klacht melden

Vind je het – als cliënt – lastig om het gesprek aan te gaan? Of ben je geen cliënt, maar heb je wel een klacht? Deze kun je mailen naar: klacht@wender.nl.