We hopen natuurlijk dat je tevreden bent over de begeleiding die je van Wender ontvangt. Toch kan het gebeuren dat dit niet zo is. Laat het ons dan vooral weten. Het geeft ons de kans om misverstanden de wereld uit te helpen en fouten te herstellen. Lees hier hoe we jou kunnen helpen met klachten.
Probeer eerst een klacht met je begeleider of de manager van de locatie te bespreken. Vaak klaart een gesprek de lucht en komen jullie samen tot een oplossing. Lukt dit niet? Dan heb je deze mogelijkheden:
Kom je er zelf niet uit met je begeleider of de manager? Of vind je het lastig om het gesprek aan te gaan? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en oordeelt niet. De klachtenfunctionaris overlegt met jou hoe het probleem kan worden opgelost. Misschien is het belangrijk om de klacht eerst duidelijk te verwoorden of wil je informatie over mogelijke vervolgstappen. De klachtenfunctionaris behandelt jouw informatie vertrouwelijk.
De klachtenfunctionaris kun je bereiken via de telefoon, mail of het online formulier.
Naam: Martine Vos
Telefoonnummer: 06 – 15 64 37 85
Mail: klacht@wender.nl
Ben je niet tevreden hoe jouw klacht is afgehandeld door ons? Dan kun je jouw klacht indienen bij de Landelijke Geschillencommissie Zorg. Onze klachtenfunctionaris kan je hier meer over vertellen.
Ook een cliëntvertrouwenspersoon (CVP) kan helpen bij het bespreekbaar maken van een klacht. Het belangrijkste verschil met de rol van de klachtenfunctionaris is dat de vertrouwenspersoon zich opstelt als partijdige ondersteuner en opkomt voor het individuele belang van jou als cliënt. Klik hier voor meer informatie.