Heb jij een klacht?

Misschien ben je niet tevreden over onze dienstverlening. Laat het dan alsjeblieft weten. Het geeft ons de kans om misverstanden de wereld uit te helpen en fouten te herstellen. Lees hier hoe we jou kunnen helpen met klachten.

Klachten van cliënten

Ben je cliënt van Wender? Ga dan gerust het gesprek aan met je begeleider of het hoofd van de locatie. Vaak klaart een gesprek de lucht en komen jullie samen tot een oplossing.

Lukt dit niet? Dan kun je terecht bij de klachtenfunctionaris. Deze oordeelt niet, maar overlegt met jou hoe het probleem kan worden opgelost. Misschien is het belangrijk om de klacht eerst duidelijk te verwoorden of wil je informatie over eventuele vervolgstappen. Uiteraard behandelt de klachtenfunctionaris jouw informatie vertrouwelijk.

Onze klachtenfunctionaris

Ben je cliënt en kom je er zelf niet uit met je begeleider of het locatiehoofd? Of vind je het lastig om het gesprek aan te gaan? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris. Ook als je geen cliënt bent, maar wel een klacht hebt, kun je terecht bij de klachtenfunctionaris. Dat kan via de telefoon, mail of het online formulier.

Martine Vos
Telefoonnummer: 06 – 15 64 37 85

Mail: klacht@wender.nl

Oostergoweg 1-d
8911 MA Leeuwarden

Procedure klachten

Ons nummer 088 066 3000 is beperkt bereikbaar. We zijn ook bereikbaar via 0591 64 82 61.