Heb jij een klacht?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent over de begeleiding die je van Wender ontvangt. Toch kan het gebeuren dat dit niet zo is. Laat het ons dan vooral weten. Het geeft ons de kans om misverstanden de wereld uit te helpen en fouten te herstellen. Lees hier hoe we jou kunnen helpen met klachten.

In gesprek met jouw begeleider of de manager

Probeer eerst een klacht met je begeleider of de manager van de locatie te bespreken. Vaak klaart een gesprek de lucht en komen jullie samen tot een oplossing. Lukt dit niet? Dan heb je deze mogelijkheden:

  1. Bespreek jouw klacht met de klachtenfunctionaris
  2. Ga naar de Geschillencommissie

Onze klachtenfunctionaris

Kom je er zelf niet uit met je begeleider of de manager? Of vind je het lastig om het gesprek aan te gaan? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en oordeelt niet. De klachtenfunctionaris overlegt met jou hoe het probleem kan worden opgelost. Misschien is het belangrijk om de klacht eerst duidelijk te verwoorden of wil je informatie over mogelijke vervolgstappen. De klachtenfunctionaris behandelt jouw informatie vertrouwelijk.

De klachtenfunctionaris kun je bereiken via de telefoon, mail of het online formulier.

Naam: Martine Vos
Telefoonnummer: 06 – 15 64 37 85

Mail: klacht@wender.nl

Geschillencommissie

Ben je niet tevreden hoe jouw klacht is afgehandeld door ons? Dan kun je jouw klacht indienen bij de Landelijke Geschillencommissie Zorg. Onze klachtenfunctionaris kan je hier meer over vertellen.

Hulp bij een klacht: cliëntvertrouwenspersoon

Ook een cliëntvertrouwenspersoon (CVP) kan helpen om jouw klacht bespreekbaar te maken. Het belangrijkste verschil met de klachtenfunctionaris is dat de vertrouwenspersoon geen partij kiest en opkomt voor jouw belang als cliënt. Klik hier voor meer informatie.

Procedure klachten

Ons nummer 088 066 3000 is beperkt bereikbaar. We zijn ook bereikbaar via 088 066 3650.